Sunday, December 18, 2011

beberapa minggu di sini

haya..lama betul dah tak update blog kan..bukan ape,just malas nak typing-typing an..
sekrang dah nak penghampiran habis bulan disember.dah beberapa minggu an aku kat lendu ni

subject sem ni,insyaALLAH ok2 kot an..cuma ade jugak la yg tak berapa nak ngerti sgt an..
byk kene fhm..sem ni ade subject selling..we have a project to do.buat event kt uitm.then ada perancagan wat trip ke kilang2 utk subject operation management which is this subject is supposedly dgree student take it,but now diploma student also can take it.
.papepon,aku cuba yang terbaik kan..hopely aku dapat pointer yang terbaik untuk sem aku yg terakhir di uitm ni.insyaALLAH..

sem akhir ni,duk luar lg..but lg meriah utk kali coz clasmate2 girl duk sebelah rumah je..so best r lepak2..bosan2 g r lepak rumah sebelah kan.hehehe..

petang td seronok jgk r.semangat beriadah dgn housemate n clasmate semua an..best!seronok!terisi jugak rasa an..tak la duk koje pandang laptop je manjang ptg2 hujung minggu ni kan..leh kurus skit ke an...hee

ada jugk isu terjadi an,.antara junior n senior.hm tak faham r ,junior sekrg bajet giler, n tak reti lgsg hormat lgsg.mang ptt dititik beratkn soal senior n junior an..sebb jr semua .... huh!

hari tu,ada amik gambar satu kelas.superb r dak kelas ak an,semua beli gmbr tu kecuali anas an..bgs r..terbaik..kenagan akhir sem ni..heee

owh ya!teringt,hari tu,nabila,ad buat kenduri bacaan yasin dekat rumah sewa ni,merangkap sebelah rumah aku..jemputan kitorang n ade dua lectrr yg dtg an..seyes r,masa bacaan yasin tu an,happy sgt rase hati aku ni,tengok ak satu kelas sama2 join bacaan yasin diketuai anas an..wat aku terpikir,lelaki ni,kalau pasal dorg taw pasal pengetahuan agama mang sgt2 terbaik kn...klu dapat imamkan solat,bacaan doa..alhamdulilah.. my best clasmate for evrer..love them much-much :)

tu je la kot nak tulis an..huu..

rindu bangat kat ayah,mak,famly,my dear...:(



No comments: