Saturday, September 8, 2012

degree time :')

esok,9 september ,bakal bermula perjalanan baru ...alhamdulilah,aku ditawarkan ijizah kewangan di Uitm Kampus Bandar Melaka.mmg tu la yg aku hajatkan,alhamdulilh,dimurah rezki dr ALLAH=)

esok,pagi pagi,akan pergi mendaftar kolej..hope2 sangat dpt kolej an.sbb skrg di sna,gunakan sistem sapa cepat,dia dapat..klu tak dpt,hbs la nk merantau kat mne..klu duk kolej tu,agk murah sikit brbnding yg lain kan.disebabkan awl awal nak masuk belajar ni,guna banyak sangat duit,jadi,mmg kolej la jadi pilihan..
even jauh sikit,tapi tak pelah.kuatkn semgt.haha

barang-barang,insyaALLAH,semua dah habis packing.tak banyak pun barang,dua beg besar,yg len beg kecik2 kan.bwk mana perlu je.siap bawak lagi tabung kereta yg awk bagi tu,konon nak menabung nanti.hope-hpe menabung la sy nnti =)

malas nak bawak byk sgt barang..sek bek la dpt melaka ..klu tggl,boleh la balik ambil kan..
klu hari sbtu,8sept ni,yg jauh2 semua dah berangkat.wawan,pojie,bazi,dia,semua yg dpt jauh an..
dan sapa yang dpt shah alam,mendaftar hari ni jugak..
semoga baik baik aja dalam perjalanan okeyh.hehe =)

.kali ni,pergi mendaftar just pergi dengan mak dgn ayah.masa diploma dulu,meriah giler dgn abg,abg juan,kazen an..hehe..

okeyh.prepare for tommorw morning.hope everything gonna be fine.insyaALLAH..
semoga berjalan dengan lancar hndaknyer.niat ke sana untuk belajar,dan berjaya mmbuatkan parent bangga insyaALLAH..

bismilahhirahmanirahim,niat ku untuk ke sana,untuk menuntut ilmu,semoga dipermudah kan diri ku,kawan kawan menuntut ilmu,mencapai kejyaan hendaknya atas izinMU ya ALLAH..aminn..




2 comments:

Ezzaty H said...

good luck makweee ! :D

nicksuhailee said...

hehe..terima kasih awekkkkk! :D