Monday, May 23, 2011

hang out seremban :)

tanggal 21hb n 22 hb
kuar ke seremban
saja lepak ngn ika,kila n jimmy an
nak tengok citer pirate of carribean la katakan
semangat je..hehe

bertolak dari kuala pilah
dengan parent n kila gak
then terus chow ke terminal one
ika dah tunngu kat sana an

dah sampai sana ,
terus lepak jap
then chow ke terminal dua
terminal two still macam kosong lagi la
xpenuh g kedai-kedaia an
ika dy nak try tgk kt mbo terminal two an
tu yg g sne tgk.hee

okeyh,.
masa nya tgk wayng
agak xberape best sangat citer pirates kali ni
hambar skit r
dari yg sebelom2 ni an
kapten jack tu mcm bese la sengal2 je an
hahha
macam sengal je kat wayang tu
kitorang je banyak gelak an
yg len macam dok senyap je 
xramai sgt nk gelak2 an
erm klu ak,
mang gelak je la
haha
watak kapten an mang sentiasa sengal je
hehe

kesimpulan nya,citer kali ni kurang menyengat skit r bagi aku
huhuhu

dah hbs tgk wyg,chow la mcm bese g men bowling.
aku ,ieka n jimmy je men an
kila xmen an
pemenang dy jimmy.
kedua ieka
then aku last
ala,aku xpro pon men an
hahaha
macam bese,yg kalah kene blnje eskem mcd
makan la kami berempat eskem an
hahhaa

then ktrg decide pegi jusco
sje jalan-jalan
hee
then sana kila blnje kek
aku n ieka n
utk besday ktrg aritu
thanks kila..heee
chocolate indulgence
sedap-sedap
suka aku makan kek tu..hihihi

then,time tu xtw nk g mne dah an
g la rumah dekyah
saje tunjuk kt jimmy an
kedudukan rumah dekyah
hahhaa..
dekat jela dr rumah dy an
hee
mulanya kila yg nk pegi
tp xkesampaian 
kene pulang awal..

malam plak lepak kt rtk
dinner diblnje sepenuhnya oleh jimmy
hahhaa
thanks bgat jimmy
kenyg gler aku
padahal jimmy ngn ika mkn skit je
aku makan byk gler
aku ni,ngn kuewtiaw nye,rtk,abc special
kenyg gler..
thanks bangat jimmy 
:)

tidur kat rumah rumk mak cik ieka
esok nya,before blik
jimmy and ika men bowling an
aku mals pula time tu..
heee
then rayau-rayau terminal sebelum balik
saje-saje an
hehe
kul 5 tepat sampai la aku di rumah

thanks bangat pada ieka yang mengajak aku kuar sama
t kuar lagi ye twin..heee
thnks jua pada jimmy dua hari lepak sama an
kila thanks join us tgehther..

best-best >.<

2 comments:

kokser kokdam said...

ohooo.. kesimpulan, pirates xbrape menjadi.. gitu..? ahaks

nicksuhailee said...

yup2..xberape menjadi sangat an.heee